Bestellen

Uw account

Voor het plaatsen van een bestelling is het noodzakelijk een eigen account aan te maken. Voor het aanmaken van uw account vragen wij u enkele basisgegevens. Deze gegevens worden door Intosurround alleen gebruikt voor het uitvoeren van uw bestelling(en). Zie hiervoor ook ons privacybeleid policy. Uw gegevens worden beveiligd opgeslagen en kunt deze altijd zelf raadplegen en wijzigen.

Bij het aanmaken van uw account kiest u uw eigen wachtwoord. Met dit wachtwoord, gekoppeld aan uw e-mail adres, kunt u inloggen in uw account. U kunt uw gegevens op die manier te allen tijde raadplegen en wijzigen. Het is ook mogelijk uw gegevens te laten verwijderen. Hiertoe dient u een verzoek te doen aan Intosurround.

Bestelstatus

Binnen uw online account kunt u zelf de status van uw bestelling volgen. Elke status wijziging van uw bestelling wordt ook per e-mail aan u bevestigd. Daarnaast wordt u ook per e-mail op de hoogte gehouden van wijzigingen die optreden in de levertijd van uw bestelling. Hierbij wordt altijd uitgegaan van de meest recente status uiting die Intosurround aan u gedaan heeft via de website, uw account of per e-mail.

Bestelling wijzigen

Als u een wijziging wilt doorvoeren in uw in behandeling zijnde bestelling kunt u hiervoor contact opnemen met Intosurround. Wij zullen de gewenste wijziging in uw bestelling doorvoeren en hiervan sturen wij u altijd per e-mail een bevestiging. Na ontvangst van deze bevestiging kunt u ervan uitgaan dat uw wijziging is doorgevoerd in uw bestelling.

Bestelling annuleren

Bij Intosurround heeft u de mogelijkheid de door u via onze website geplaatste bestelling kosteloos te annuleren tot het moment dat deze uitleveringsgereed of reeds uitgeleverd is. Eventueel reeds gemaakte service kosten (zoals betaalkosten) worden wel in rekening gebracht. Op het moment dat uw bestelling uitleveringsgereed is, is het niet meer mogelijk uw bestelling kosteloos te annuleren. Intosurround is dan genoodzaakt de gemaakte orderkosten aan u in rekening te brengen.

U kunt uw bestelling annuleren door Intosurround hiervan in kennis te stellen. Dit kan schriftelijk (brief of e-mail) of per telefoon. Naar aanleiding van uw verzoek, ontvangt u van Intosurround per e-mail een bevestiging van uw annulering. Pas na ontvangst van deze bevestiging is uw bestelling geannuleerd. Indien u uw bestelling reeds had betaald, draagt Intosurround er zorg voor dat uw betaling zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na annulering overgemaakt wordt op de door u aangegeven bank- of girorekening.

Bestellingen die speciaal op uitdrukkelijk verzoek voor u besteld worden, dan wel speciaal voor u worden vervaardigd, kunnen nimmer worden geannuleerd. Voorafgaande aan een dergelijke bestelling wordt dit met u overeengekomen.

Betalen

Intosurround maakt gebruik van Multisafepay, een overkoepelend betalingssysteem voor iDeal, Bancontact / Mister Cash en GiroPay. Met Multisafepay kunt u veilig en snel een betaling uitvoeren in uw eigen taal.

iDeal
Betalen via uw eigen vertrouwde internetbankieren. iDeal is de eenvoudigste en veiligste manier van betalen. Bovendien is deze dienst geheel gratis. Wanneer u deze methode selecteert, heeft u keuze uit een aantal banken. Staat uw bank er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Bankoverschrijving
Bij vooruitbetalingen maakt u het geld zelf over, nadat u de bestelling geplaatst heeft. U kunt bijvoorbeeld via internetbankieren veilig en snel betalen via uw eigen bank. Bij een bankoverschrijving moet u rekening houden met één tot drie werkdagen verwerkingstijd (vanuit het buitenland kan het twee tot vijf werkdagen duren).

Bancontact / Mister Cash
Intosurround ondersteunt Bancontact / Mister cash. De online betaalmethode voor onze klanten uit België.

Rembours
U hebt de mogelijkheid om uw bestelling aan de deur te betalen. Hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht.
Neem hiervoor even contact op met Intosurround.